CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, September 20, 2010

Menyambut Hari Raya...:)

Hai semua...Hah,diam tak diam dah 11 Syawal dah kan..sekejap je rasanya..Isk...Mcmana dgn sambutan raya kali ni??Sambutan kami kali ni mcm biasa la...Seperti tahun-tahun sebelum ni...1st raya mesti dikunjungi oleh sanak-saudara sebelah mak iaitu uncle-uncle dan auntie-auntie dari Melaka....Tapi pagi selepas solat raya seperti org lain juga...bermaaf-maafan dan sesi memberi duit raya serta bergambar...itu tradisi biasa korang jugak kan???:)



Aku sangat la teruja kali ni sebab kali pertama menjadi PEMBERI bukan DIBERI duit raya kepada anak-anak buah aku yang seramai 16orang...Mak aih ramainye...hehehe..Alhamdulillah..Merasa jugak korang duit Maksu korang kan??...




Ni pulak sesi cucu-cucu bersalam dan bermaafan dgn Wan diorang...Kelakarnya anak buah aku yg sorang ni baru 1st time suruh dia sebut 'Minta maaf wan'..dgn tergagap nye dia sebut 'Minta A'ap Wan'...hahaha...semua org gelakkan dia..kesian my heart tu...


Sebahagian keluarga aku...Family Uda dan Along aku...seronok diorang mengutip duit raya...




Ok...Family sebelah Mak aku sampai..buat pengetahuan korang aku ni adalah kacukan Cina-Melayu...fuiyo kacukan aku ni ghopenye...hahaha....Ni baru satu family Auntie yg sampai yang lain lambat ...:)


Inilah sebahagian wanita-wanita yang ada dlm family besar aku ni....Sume cun-cun kan???Nak-nak yg pakai tudung pink...opps...sape tu??hikhik...


Hah,ni la my heart aku yang baru..Nama saya Irdina Batrisyah..Umur saya 9bulan...hehehe..anak abg aku yg sgt chumeellll dan garang..isk...hahaha




Ini pulak ahli keluarga kami yang baru..Nama Balqiez Aleesya berumur 30hari 1minggu...Si pipi labuh..:D


Dalam keluarga kami la 3org anak perempuan yang ada...Cun sungguh anak-anak En.Tahir dan Pn.Hadijah ni...:)...


Hah,dan yg last ni la aku nye my HEART..ALEEF,I HEART U....;p

Kalau nak letak semua gambar,byk sgt..aku pilih lah sikit-sikit yang ada dalam simpanan aku ni...takleh la letak semua kan...cukuplah,ini pun dh cukup banyak ni..Gambar menu pagi raya tak de pulak snap..:(..Apepun aku kempunan nak makan Dalca KAMBING..waaaaa sbb dah basi pagi tu...tak sempat nak jamah...sedih gue...

' HAVE A DAZZLING RAYA'

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails