CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 30, 2010

DiGi iPhone 4 Play

OMG!!..Korang perasan tak kebanyakan apps kat iPhone4 ni tak ada pun kat hp lain (betul kan?)...Mana nak dpt apps yang sama kat phone lain..Ada satu apps kat iPhone4 ni yang buat Cik Dils teruja sgt...Jeng jeng jeng....dan apps yang Cik Dils suka sgt adalah..............................................................................

Aduh,Cik Dils mmg sangat lah terkenankan apps iPhone4 ni......Meh kita tgk...Mehla mehla...hehehehe


Hah tu dia....'How to Cook Everything'.....Memang menarik kan?...Isk tak pernah terfikir pun ada apps mcm ni dalam handphone...Memang canggih!!..

Tak payah la lagi Cik Dils nak duduk tercongok sambil menganga kat depan tv sambil tengok Jamie Oliver menggaul-gaul resepi dari air tangan dia tu...Atau Cik Dils kena menghadap komputer semata-semata nak cari resepi sedangkan dgn Jari pun boleh kita surf...sambil jalan-jalan lak tu...Macam ni....



Lepas tu penuh satu meja dgn kertas-kertas sbb nak salin resepi...Lepas tu nak kena fikir kalau nak masak utk 4serving berapa byk pulak nak guna bahan..isk isk...tp kalau ada iPhone4 senang je macam makan kacang putih....Sbb iPhone4 boleh kirakan sekali berapa byk yang kita perlukan...


Lepas tu tak perlukan lagi buku ni...


Hanya dengan sekali klik je semua jenis resepi keluar....Macam-macam ada.....


So takdelah nanti Cik Dils jadi macam kat bawah ni kalau tak jumpa resepi yang dicari...:)

Ah!!Aku buntu........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails