CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, September 20, 2010

Alhamdulillah..(",)

Assalamualaikum...

Dah lama tak update blog ni...Kesian blog ni terabai...hehehe...Byk sgt kisah-kisah yg tak diceritakan...Dah raya pun...Anyway rasanya masih sempat lg kalau saya nak mengucapkan 'Selamat Hari Raya dan Maaf zahir Batin' kepada kaum muslimin muslimat seluruh negara..kan kan..:)

Okla...berbalik semula kepada tajuk asal...Sekarang ni saya dah bekerja sebagai 'Jurutera Mekanikal' (Contract for Service) untuk JKR (Jasa kepada Rakyat) aka Jabatan Kerja Raya...:p..Alhamdulillah dah nak masuk bulan ke-3...Sebelum ni kerja kat Senawang as Pengurus (eceh jawatan tak kalah)...hahaha..Sekarang ni tempat kerja di Kota Metrofulus, KL la mana lagi kan...posting kat MIDVALLEY CITY MEGAMALL <----- tak pernah terfikir pun dpt kerja kat sini..hahaha...kira tempat yg boleh mengabiskan duit gaji aku setiap bulan...nasib ada tempat makan murah..fuhh lega skit..kalau tak, nak makan pun tercekik kalau dah hari-hari rm10 kan...

Kawan-kawan tempat kerja pun SEMPOIII....Bos pun baik...Seronok la...lagipun lom ada kerja sgt...RMK-10 lum masuk lagi...so sementara lum ada kerja lagi ni kekonon nye menuntut la ilmu seskit dari kekwn kan...:)
Ni sebahagian dari rakan-rakan ofis aku...semua nye sgt happening!!



Dari kiri belakang: Fairus,Rinel,Zul,Amirul,Nazmi,Taufiq
Dari kiri depan: Diela, Farah, Azreen (tunang Zul)

Berharap Insyaallah kali ni dapat lah kerja dgn betul dan cekap...Nnt dapat berjasa dgn Negara kan??...hehehe...Nak cerita dgn cucu cicit pun seronok..'Hah ni lah dulu bangunan yg nenek reka dia punya Aircond...hahaha'...angan-angan...isk...
Doakan aku berjaya ye dlm kerjaya ni...kalau dah berjaya boleh aku tolong family ng kekwn pulak...I'allah...:p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails