CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, June 10, 2011

kenapa bila menangis sakit kepala??

Hye,

Korang, aku nak tanya la..pernah tak korang sakit kepala bila lps nangis??Sbb aku mengalami la masalah itu. Bila aku stress out ke menangis ke even sekejap, mesti aku akan rasa sakit kepala..Dulu pernah bbrp kali aku menangis sampai aku sakit kepala jenis nak demam punya..Perrghh first time la masa tu..Mungkin aku stress sgt kot masa tu..Mengalami tekanan dari pihak keluarga sendiri serta masalah dalaman diri, sbb aku ni jenis susah gak nak meluahkan perasaan tak puas hati@marah@kecik hati@terasa sana sini demi menjaga perasaan orang lain nak nak family sendiri atau org yg terdekat ng jiwa aku ni. Maksudnya, taknak orang lain terluka..Biarlah aku yang sakit sendiri...Tp kan itu lah yg mendtgkan masalah...Dulu masa aku kerja kat Seremban itulah masa paling stress aku rasakan, sbb aku tak enjoy.Mmg dah rasa depressed masa tu..Boleh sakit jiwa..Nasib JKR menyelamatkan aku..Masa tu bersyukur sangat...

Ataupun masalah ni adalah masalah biasa..Maknanya mmg akan sakit kepala bila menangis, yang aku tau bila nangis mesti ngantuk...Ok, sambung next entri.. Goodnite..:)

p/s: hanyalah persoalan, tiada melibatkan sesiapa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails