CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, June 3, 2011

Alhamdulillah

Assalamualaikum,

1st of all, aku nak ucapkan Alhamdulillah ke hadrat Illahi sbb majlis pertunangan aku berjalan dgn lancar. Majlis bermula pada pukul 12tghari sehingga la pukul 2pm (belah laki dah balik pun masa ni). Mak andam dtg make up pukul 10lebiy, sementara menunggu mak andam dtg aku sempat mandi 2x disebabkan cuaca panas, biasalah aku ni tak boleh panas sikit, nnt muka aku sensitif. Pastu dah sudah make-up dlm sejam jugaklah dia tepek muka aku ni dgn bedak, hehe...Pastu menunggu pulak pihak lelaki, terlelap la jugak.

Sampai je pihak lelaki, so diorang pun pung pang pung pang bincang, aku pun keluar nak sarung cincin. Menggigil jugaklah. Biasalah nebes...hehehe...Pastu dah abis sesi bergambar pulak, pastu makan...

Menu pada hari itu adalah Asam pedas kepala ikan, perghh sedap sehingga menjilat jari wehhh..Hahaha, pastu udang masak lemak dgn nenas, ayam kicap dan sayur...Aku makan sikit je konon control la tuuuu...hahahaha....

Gambar nnt next entri aku letak...hehehe...sila bersabar...:p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails