CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, June 3, 2011

29 Mei 2011

Senyum dulu baru baca yek..hehee....29 Mei 2011 tu tarikh tunang aku....Eh, dah jadi tunangan orang dah aku ni, tak dapekla den nak menggatal sana sini lagi..hehehehe....Alhamdulillah...
Let's the pic do the talk k...

nilah hasilnye hantaran yang dibuat sendiri....huhu
sebelah kita tu mak kita tau..yang baju hijau makcik tunang kita..:)
chantek tak??hahaha..soalan nak kena lempang je...
tu pulak mak kita ng future mom in law kita..wewittt
Ahh, cukup la tuh gambar ni je yg ade dlm aku ada...lain semua kat kamera sesapa ntah. Sebab blackberry malfunction..huhuhu...n last ni gambar tunang aku yang tersayang...

love u sayang..:)

Itu saje lah yang mampu di beri..hehehe...Tunang aku takde masa majlis tu..so takde la gambar berdua hari itu..Sekian...:))

P/s: hopefully hubungan ini diredhai dan kekal buat selamanya..InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails