CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, June 10, 2011

Abang, maafkan saya...

To my lovely fiance,

Abang,
Maafkan saya...
Terlalu banyak karenah yang menguji perasaan abg,
Terlalu banyak menyusahkan kehidupan abg,
Terlalu banyak maaf tidak terucap,
Terlalu banyak janji tidak ditepati,
Terlalu banyak untuk diperbaiki...

Abang,
Maafkan saya...
Kerana saya amat menyayangimu,
Kerana saya tidak boleh hidup tanpamu,
Kerana saya tidak sempurna untukmu,
Kerana saya terlalu lemah tanpamu,

Abang,
Janganlah saya di banding-bandingkan dengan sesiapa pun hatta bekas kekasih abang sekalipun,
Janganlah saya dipandang rendah utk kelemahan saya,
Janganlah saya dipandang terlalu tinggi utk setiap kelebihan yang saya ada,
Kerana saya adalah saya, seorang insan biasa...

Abang, ketahuilah olehmu...
Saya adalah seorang yang sensitif perasaannya,
Saya adalah seorang yang mudah marah,
Saya adalah seorang yang sangat lurus,
Saya adalah seorang yang lembut di dalam hatinya,
Saya adalah seorang yang pelupa (oppsss, selalu kena marahkan dgn abg..:))
Saya adalah seorang yang kuat menangis...:)

Abang,
Siapa pun saya, diharap saya diterima dengan seikhlas hati, diterima seadanya saya, dilindungi dan disayangi oleh abang.
Janganlah nnt diungkit apa sahaja kisah silam saya,
Janganlah nnt abang merungut dengan keadaan saya,
Janganlah nnt abang merasa saya menyusahkan abang walau sekelumit pun,
Janganlah saya dimarah, dipukul atau diherdik atas setiap kesalahan yang saya lakukan tetapi cukuplah dengan nasihat dan teguran kerana itu lebih berkesan untuk saya.

Abang,
Maafkan saya,
Maafkan saya,
Maafkan saya,
Maafkan saya......I LOVE U..

p/s: ini luahan dari hati saya ni...Wah,terasa jiwang la pulok aku ni..kihkih....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails