CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, March 18, 2011

Kembali lagi...

Assalamualaikum semua...

Aduh berhabuk dah blog Cik Dils ni...dah berapa lama tak bukak and blogwalking....nak kata busy tak sgt, tp susah sgt nak bukak blog ni...sorry semua..dah masuk tahun 2011 pun, baru kau terhegeh-hegeh nak update blog kau ke Diela??...hehehe..apa nak ngomel ni ye??

Ada byk sgt nak cerita, dari berkursus di Cherating November 2010 sampai skrg ni...macam-macam jadi dgn diri sendiri dan environment...ada suka, duka, sedih, gembira...macam-macam hal. Nnt saya start dengan cerita di Cherating...sila tunggu ye..:))

Oh,sebelum tu, kejap lagi saya nak balik Melaka dah, mak ada buat kenduri doa selamat dan kenduri sempena nak ke Mekah untuk umrah. Alhamdulillah dah dpt tarikh, I'Allah 8hb April berlps la mak saya ke Mekah..Harap-harap semua berjalan lancar dan semoga mak sihat walafiat. Mak, tolong doa yang baik-baik ye utk saya..cepat kawen ke (gatai no) hehehe..supaya bila mak balik dari umrah lembutlah hati dia utk turunkan hantaran...haih pening kepala bila fikir nilai hantaran yang diminta mak..Kalau la bakal tunang den tu org kaya minta je berapa dia boleh bagi. Ini kerja, KWSP pun tak dpt mak oiii....haih..hehehe..takpe ada rezeki nak kawen kot nnt..Doa-doakan ye kekawan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails