CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, March 24, 2011

Kasut Pasar Malam

Assalamualaikum,

Hah, tengok tajuk dah tau dah aku nak citer pasal ape kan..Pasal apa?Pasal kasut pasara malam lah, apa lagi..teehee...Sebelum-sebelum ni tak pernah lak terlintas hati aku ni nak beli kasut kat pasar malam, konon nak jaga standard..Apa barang beli kat pasar der?? hahaha....Kira paling bangsat pun aku beli Vincci je...Tu pun dah kira mahal jugakkan...Tapi memandangkan bila aku beli kasut mahal pun walhal Vincci je pun..kehkeh..dia punya tapak pun takdelah bagus sgt...haritu aku beli pakai tak sampai sebulan tapak tumit tu tercabut lak (sbb nye aku tersangkut kat lubang kecik,last2 aku tarik terus tercabut tapak)...hahaha..salah aku jugak la kot kan..nak salahkan Vincci lak, ceh...Dah ler tinggal besi tumit tu, bila aku jalan dah keletak keletuk dah bunyi kasut aku tu, giler bising wehhh..dari jauh dah boleh dgr aku jalan...bikin malu aku je...

Last-last semalam,ada pasar malam kat area rumah aku, dgn tak semena-menanya aku pun singgah ler...Wah,kekonon nak cari barang tuk masak malam, last-last aku menyinggah kat gerai kasut dulu. Lagipun dh byk byk kali jugak aku dok usha kasut kat situ, sebelum ni pandang sebelah mata pun tak, hahaha...Akhirnya aku beli jugak kasut dgn harga standard pasar malam RM10. Nah, amik ko....Bolehlah dari takde kan...dapat gak kasut baru aku...Ni dah siap pakai tuk g kerja dah..hahaha...

Tu dia jenama "MISS U" tuuuu..hahaha


Hah, tu la dia kasut RM10 tuh, siap jenama 'MISS U' lagi...hahahah...ala,untuk pakai harian je....Kira alah beli menang memakai ler...Mmg hari-hari aku guna la kot....heheheh..Ececece,pasni kalau ok, sure aku beli lagi...kehkeh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails