CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 3, 2011

Family Baru

Assalamualaikum...

11hb Mei 2011 aku dapat anak buah baru.Perempuan nama Airis Qisya. So, total semua anak-anak buah aku yang tercinta 17orang. 7orang lelaki 10orang perempuan. Ramai nye. Nampkanya tahun ni duit raya byk kena bagi ni. Takde potong pun, sbb rasa masih mampu lagi nak bagi. Lagipun setahun sekali je aku bagi wehh..Bukan setiap bulan pun.

Bukan si debab kiri tu, yang kanan tu yek..:)
Kihkih, comel tak anak-anak buah aku??semua kata ikut muka aku tang mana pun aku tak tau...:)...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails